Digitalizációk egy vállalkozásban

Mely területeken lehet egy mai vállalkozásnak digitálisan fejlődni? A következő lehetőségek, egyszerűen olcsón bevezethetők egy modern vállalkozásban, ezen szoftverek használatával egy cég digitalizációja nő, amivel pénzt, időt és energiát tud spórolni és egyes megoldásokkal a konverziót vagy fizetési hajlandóságot (sebességet) is kontrollálni és növelni.

Bemutatjuk egyes területeken, hogy hol és mit lehet digitálisan csinálni, ehhez milyen szoftver lehetőség adott. Bemutatjuk annak előnyét, bevezetésének nehézségeit és tippeket adunk, hogy a bevezetés még hatékonyabb és gördülékenyebb legyen.

Szerződések:

Érdemes elgondolkodni azon, mekkora segítség lehet az, ha nem papíron, szkennelgetve, e-mailben oda-vissza küldözgetve kellene szerződéseket kötni, amit később továbbítani kell a megfelelő kollégának is.

A megoldás az elektronikus szerződés. Mára minden vállalkozásnak, akár ingyen is elérhető, hogy egyszerűen egy laptopon vagy telefonon tudjon minden jogszabálynak megfelelő szerződést kötni, pár kattintással.

Az Eszerződés megoldása garantálja a jogi kereteket, a gyorsaságot, a biztonságot és a könnyű megosztási/használati (bárhol elérhető és sablonokat tartalmaz) lehetőséget.

Hol segít?
Munkaóra: Sablonok, akár saját sablonok. Pár kattintással megosztható, aláírható. Nincs nyomtatás, posta, scannelés, emailezés.

 

Profit: Hamarabb aláírt szerződések → gyorsabb projekt átfutás → korábbi realizált bevétel → több ügyfél

Pénzügy, számlázás és a bankkártyás fizetés ötvözete

Sok időt vesz el a számlázás? Időigényes az beérkezett fizetések adminisztrációja, nem fizetnek időben? Nyomtatgatni kell a számlákat vagy még számlatömbben számlázik?

Magyarországon sajnos még mindig elterjedt a számlatömb még akkor is, ha minden egyes kiállított számlát egyesével kell bejelenteni a NAV felé.

Szerencsére többen fordulnak már az online számlázó programok felé, de nincsenek tisztába a különböző számlafajták (online számla és e-számla – nem egy a kettő) különbségével. Online számlát ki kell nyomtatni, postázni, tárolni. Az e-számlát elég e-mailben elküldeni, akár automatikusan is.

Használjon e-számlát! Minimális havidíjért megspórolhatja a papír költséget és a tárolás költségét!
Akár banki kapcsolattal is, így azonnal látható ha egy számla ki lett egyenlítve!

Hol segít?

Munkaóra: Automatikus számlázási lehetőség, e-számla (nem kell nyomtatni, postázni), automatikus NAV jelentés, bankkártyás fizetési lehetőség

Profit: Lehetőség van bankkártyás fizetési lehetőséget megadni → Gyorsabban beérkező pénzek → jobb cash-flow pozíció. Újra vásárlás generálása a számlaképen elhelyezett ajánlatokkal.

Tipp a hatékony bevezetéshez:

  1. Banki integráció, így azonnal látható a kifizetett számla
  2. Készítsünk promóciót a számlaképre, hogy növeljük eladásokat

Projektmenedzsment:

Történt már, hogy elveszett a feladatokban? Néha egy-egy feladat elmarad, mert nem lett feljegyezve sehova? Excelben, papírlapokon vezetik a munkatársak a projektjek státuszát? Kollégák nehezen tudják megosztani a tapasztalatokat, feladatokat?

Folyamat optimalizálás és automatizálás projektmenedzsment szoftverrel

Szituáció: Beérkezik egy érdeklődő szolgáltatásra/termékre, ott elindul az értékesítés, majd a kivitelezés és végül megpróbálunk újra értékesíteni az ügyfélnek, vagy a korábban nemet mondó érdeklődőt keressük fel újra.

Képzeljük el, hogy ez a folyamat könnyedén modellezhető és automatizálható, amivel akár napi 1 drága munkaórát megspórolhatunk minden egyes alkalmazottnál a Trello szoftverrel.

A már bizonyított, jól működő, másoknak már rengeteg időt és pénzt megtakarító rendszert már rengeteg cég sikeresen használja.

Nincs többé elfeledett feladat, elkevert dokumentáció, megkésett projektek, haszontalan meeting és végeláthatalan levelezés!

 

Egy felületen láthatjuk, az összes projektet a cégben. Nem lesz többé elfeledett feladat. Egy helyen lehet kommunikálni, dokumentumokat megosztani, nem kell külön kapcsolatba lépni munkatársakkal.

Emlékeztetők→ Nincs projekt csúszás

Projekten belüli kontroll (emlékeztetők, felelősök, részletes feladatleírások, dokumentum megosztások, kommunikáció egy helyen stb.) → hamarabb beérkezett pénz → elégedett ügyfél → lehetőség újra vásárlásra

Produktivitás és kommunikáció Google:

Üzleti levelezés (@cegnev.hu) a Gmailben? Cég minden dokumentuma egy helyen kezelhető, bárhonnan elérhető és a Google biztonsági rendszere vigyáz rá? Egyszerű cégen belüli kommunikáció (online/offline meetingek, chat, dokumentumon belüli chat? Multi szintű rendszer a cégben?

Igen, ez mind lehetséges a Google Workspace szolgáltatásával, ahol a Google összes applikációja elérhető minimális havidíjért. Egy böngészőablakból (Chrome) menedzselhető a cég összes dokumentuma, kommunikációja és ehhez elég akár egy okostelefonnal rendelkezni, internet eléréssel (de offline módban is működik.).

Hatalmas fejlődést tapasztalható produktivitásban, ha mindig elérhető számunkra minden adat és hogy biztonságban is van a Google által garantálva.

Olyan funkciókkal mint: – üzleti levelezés, videokonferenciák, felhőalapú tárhely és fájlmegosztás. Egy helyen minden eszköz, amelyre a csapatnak szüksége lehet a közös és hatékony munkavégzéshez.

A Gmail használata munkához
A Google rendkívül megbízható szerverei 99,9 százalékos rendelkezésre állást szavatolnak az üzleti levelezési szolgáltatáshoz. Piacvezető spamszűrők távol tartják a levélszemetet a postaládától.

Fájltárolás és -megosztás
A felhőalapú tárhellyel minden fájlt egyetlen biztonságos helyen tárolhatunk. A tartalmakhoz aztán számítógépről, telefonról vagy akár táblagépről is hozzáférhetünk, és meg is oszthatjuk őket a csapat többi tagjával.

Munka – bárhol és bármikor
Másokkal közösen szerkeszthetjük a dokumentumokat, táblázatokat és prezentációkat

Vállalati szintű biztonság
A cég minden adatát biztonságban tárolhatjuk, így azokhoz akkor sem férhetnek hozzá illetéktelenek, ha elveszítjük vagy ellopnak egy eszközt, illetve, ha gyakran vesznek fel új dolgozókat.

Egyszerű informatikai felügyelet
Percek alatt megadható az új csapattagok beállításait, a Google Workspace pedig automatikusan frissül, így nem kell aggódni azon, hogy még nem töltöttük le a legújabb frissítést vagy biztonsági javítókészletet.

Kompatibilis minden népszerű fájltípussal
Egyszerűen nyithatunk meg és szerkeszthetünk minden Microsoft® Word-, Excel- és Powerpoint-fájlt. A fájlokat exportálhatjuk, illetve olyanokkal is megoszthatjuk, akik nem Google Workspace -felhasználók.

Az előfizetéssel az alábbi applikációkat kapjuk: Gmail, Meet, Chat, Docs, Sheets, Slides, Drive stb.

14 napos próbaidőszak van, ahol kipróbálható a szolgáltatást.

Produktivitás és kommunikáció Microsoft: