IT eszközbeszerzés, üzemeltetés

Sokéves üzemeltetési tapasztalatunkkal tudjuk, hogy a megfelelő informatikai eszközök elengedhetetlenek egy vállalkozás életében. IT infrastruktúra elengedhetetlen elemei a munkaállomások, kibervédelemi megoldások, az egyszerű vírusirtótól, tűzfalon át, a hálózatmenedzsmenti szabályokig, megfelelő teljesítményű nyomtató stb. Fontos az eszközök beszerzés előtti tervezése a várható létszám és munka alapján.

Nagy figyelmet fordítunk felhős és on premise megoldásainkkal az adatbiztonságra. IT eszközöket és szoftvereket Magyarország egyik legnagyobb disztribútorától szerezzük be, így biztosítva a megfelelő és hosszútávú garanciális és felhasználói támogatást.

Informatikai rendszer tervezés és kiépítés:

-Informatikai rendszer üzemeltetés: Folyamatmenedzsment, Termelésirányítás, Kiberbiztonság, IT rendszer audit

– IT mérnöki szolgáltatások

-Microsoft felhő infrastruktúra: Azure, Exchange online, M365

-Google Felhő infrastruktúra: Gmail, Drive, Appsheet Android,IOS alkalmazásfejlesztés

IT üzemeltetési szolgáltatás

Gyakran adódnak IT problémák? Nem tudja milyen számítógépet vegyen? Nem tudja elég biztonságban vannak-e az adatai? Gyakran okoznak a termelésben fennakadást a kieső IT eszközök? Nincs még IT biztonsági házirendje? Nem tudja megfelel-e a GDPR-nak?

Önnek ajánljuk az IT üzemeltetési szolgáltatásunkat.

Rendszerüzemeltetési szolgáltatásunk keretein belül hatékony informatikai támogatást és a vállalati folyamatok által támasztott információ-technológiai megoldásokat szállítunk partnereink számára. Célunk, hogy vállalkozása életében az informatikai eszközök és szolgáltatások  rendszere észrevétlenül támogassa és jutassa Önt versenyelőnyhöz, illetve egy olyan rendszer kiépítése vagy üzemeltetése, amely leegyszerűsíti cége folyamatait és erőforrást szabadít fel annak érdekében, hogy Ön bevételteremtő folyamataira koncentrálhasson.

Szituáció: Irodában van egy ügyfél, szeretnénk kinyomtatni neki egy fontos szerződést, de a nyomtató nem indul el. Akár egy üzlet is múlhat rajta. Telefonos ügyfélszolgálaton munkatársunk felveszi a hibát, és akár azonnal elkezdi az elhárítást távoli segítségnyújtás keretében.

Milyen előnyökkel jár ez az Ön számára?

Nem gátolják működését és fejlődését megoldatlan informatikai problémák. Nem kell főállású informatikai csapatot alkalmazni, oktatásukat finanszírozni, szabadság, betegség esetén helyettesítést biztosítani. Nem kell számára munkaeszközöket és szolgáltatásokat vásárolni. A szolgáltató által nyújtott számla elszámolható költségként.

Szolgáltatás:

Ügyfélszolgálat, hibajelentés, Távoli segítségnyújtás, telefonos segítségnyújtás

Helyszíni segítségnyújtás akár ingyenes kiszállással

Maximális reakcióidő kritikus hiba esetén akár 1 óra

Szerver üzemeltetés és felügyelet, szerver folyamatos monitorozása

Levelezés, kiszolgáló üzemeltetése

Munkaállomás üzemeltetés, irodai alapkörnyezet és nyomtatás

Hálózat üzemeltetés. internet elérés és tűzfal beállítások

Távmunka környezet, VPN biztosítása, üzemeltetése

Biztonsági mentés üzemeltetés, napi biztonsági mentések felügyelete

Biztonsági frissítések menedzselt telepítése

Kamera rendszer, üzemeltetés

Virtuális IT vezető. tanácsadás. fejlesztési javaslatok készítése

Ügyfélképviselet, szervizügyintézés és szolgáltatói kapcsolattartás

Szerver telepítés, konfigurálása